بادی اسپلش ‌ژومیو

تصاویر، موارد مصرف و مشخصات، و مواد تشکیل دهنده بادی اسپلش ژومیو

تصاویر بادی اسپلش ژومیو

بادی اسپلش

موارد مصرف و مشخصات

Blue Mist - بادی اسپلش

شکست ناپذیر باشید: بادی اسپلش Blue Mist ژومیو را بعد از دوش گرفتن، هنگام لباس پوشیدن، و یا قبل از بیرون رفتن از خانه، روی بدن خود اسپری کنید.

Brave Soul - بادی اسپلش

هدیه ای بی انتها: بادی اسپلش Brave Soul ژومیو اشتیاق شما را بر می انگیزد و به جسم و روحتان نیرویی دوباره می دهد. رایحه ای صمیمی، اغوا کننده و رمانتیک. از خودتان لذت ببرید.

Purple Dream - بادی اسپلش

تازه، جذاب و رمانتیک: بعد از حمام صبحگاهی، Purple Dream را روی پوست بدن تان اسپری کنید. یک صبح جذاب و پر از نشاط را با بادی اسپلش ژومیو شروع کنید و با قدرت به پیش بروید.

Jasmine Heart - بادی اسپلش

مدرن و مطمئن: بادی اسپلش Jasmine Heart ژومیو، رایحه ای دلپذیر و روج افزا از یک باغ صبحگاهی است. رایحه ای مدرن و رمانتیک که اعتماد به نفس را در شما شعله ور می کند.

thumb_up

حاوی عصاره بابونه

جلوگیری از پیری پوست و کاهش نشانه های پیری زودرس، مانند چین و چروک و کک و مک

thumb_up

روش مصرف

فقط کافیست مقداری از بادی اسپلش را روی مچ خود اسپری کنید و یک مچ را روی مچ دیگر بمالید. همچنین می توانید آن را روی دو طرف گردن خود اسپری کنید. حتی می توانید بعد از دوش گرفتن اسپری را روی بدن خود بپاشید و سپس آن را با حوله خشک کنید.

thumb_up

آبرسان و مرطوب کننده

حاوی گلیسیرین و پروپیلن گلایکول برای مرطوب کنندگی و آبرسانی به پوست بدن

thumb_up

بسته بندی

بادی اسپری ژومیو در ظروف ۲۰۰ میلی گرمی و کارتن های ۲۰ عددی موجود است.

مواد تشکیل دهنده

گلیسیرین
کرم مرطوب کننده تیوبی - گلیسیرین

گلیسیرین یک مایع بدون بو و شفاف است که در چربی های گیاهی و حیوانی یافت می شود. گلیسیرین مرطوب کننده نیست، ولی در حفظ رطوبت و آب پوست موثر است. همچنین برای ملایم سازی سطح پوست و کاهش زبری پوست موثر است.

عصاره بابونه
chamomille extract

این گیاه خواصی چون ضدالتهاب، ضدحساسیت و آنتی‌باکتریال داشته و به درمان جوش های پوستی و آکنه کمک می کند. همچنین جهت جلوگیری از پیری پوست و کاهش نشانه های پیری زودرس پوست موثر است. بهبود زخم ها، و کاهش نشانه های اگزما و پسوریازیس از دیگر خواص این ماده می باشد.

دکسپانتنول
vitamin b5

دارای خواص نرم کنندگی و مرطوب کنندگی. این ماده تولید سلول هایی را فعال می کند که برای بهبود زخم و تقویت سد پوست ضروری هستند. این ویتامین به لایه های پایینی پوست نفوذ می کند و آب را به سلول ها می رساند و رطوبت را در عمق بافت حفظ می کند.

روغن کرچک
PEG40

این ماده یک سورفاکتانت است و با کاهش کشش سطحی روغن، باعث زدودن چربی و کثیفی می شود. همچنین به عنوان یک امولسیفایر، باعث بهبود قوام محصول و همگن تر شدن محصول و افزایش اثر بخشی محصول می شود. این ماده دارای خاصیت نرم کنندگی هم بوده و دارای عملکرد انسدادی جهت جلوگیری از تبخیر رطوبت و افزایش حس نرمی و تازگی می شود.

3 دیدگاه. پیغام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.